Kyllä tämä tästä! Palaset mulla on ollut jo jonkin aikaa olohuoneessa pinossa. Vain etupuolen pleksi on hakematta Etolasta. Tällä välin olen kuitenkin koristellut muita osasia. Kuvassa siis L-muodostelmassa kaksi korkeussäädettävää pöytää, jotka olen nyt päällystänyt tiilikuvioisiksi Lidlin sisustusmuovilla. Muita nimityksiä kontaktimuovi, sisustustarra ym. Vasemmassa kulmassa näkyy laidoiksi suunniteltuja Ikean hyllylevyjä, jotka olen myös päällystänyt ihan merkkimuovilla eli D-C-FIX:llä ja kuviona on hopeiset tähdet. Etualalla saattaa erottua aitauksen takaseinä. Tuota paksua pleksilöytöä olen hehkuttanut ennenkin ja sen olen nyt päällystänyt talokuviolla. Sen kanssa kävi pieni moka, kun en tajunnut, että "ikkunamuovi" on tietenkin vain sellaista liimapinnatonta siirtotarratyylistä materiaalia.. Siihen piti sitten päälle taiteilla tavallista kontaktimuovia eikä homma ollut ollenkaan niin helppoa. Onneksi marsut ei välitä rypyistä!

photo 2016-07-13 09.54.21 2_zpspfhvqkks.jpg

Sisustusmuovit ovat niiiiin ihania! Vuorasin jo keittiön kaakelitkin tuolla Lidlin tiilikuviolla. Lidlissä on ilmeisesti aina kerran vuodessa erilaisia muoveja myynnissä 1,99€/rulla. Niitä tuli hamstrattua ja muulloin tuota parempaa D-C-FIX-nimellä kulkevaa sisustusmuovia saa askartelu- ja sisustusliikkeistä, myös esimerkiksi Prismasta, Verkkokaupasta ja laajimmalla valikoimalla varmaankin Bauhaussista. Sen verkkokaupasta tilasinkin nuo talot ja tähdet taas ovat lähimmästä K-Raudasta. Noiden hinta vaihtelee kovasti, olisikohan 6-25€/rulla ja rullatkin ovat erikokoisia. Kannattaa tutustua keskusteluihin kosteuden kerääntymisestä yms. ennen kuin menee innostuksissaan joka paikkaan muovia lätkimään!

Lähes valmista siis ja vähän tuntuu, että tästä tulee mun lempparein koskaan näkemäni marsuhäkki! Riippuen tietysti, miten turvallisesti saan palaset kohdilleen ja kiinnitettyä...