Kontulan antikvariaatista löytyi loistava Marsunomistajan opas (2003) hintaan 1,50e. Kerrankin onnekasta omistaa lemmikki, joka ei välttämättä ole niin kovin suosittu aikuisten lemmikkinä - opaskirjoja saa käytettynä paljon halvemmalla kuin esimerkiksi koirakirjoja! Voisi alkaa ostelemaan noita muutenkin. Olisi hauska nähdä, mitä vanhemmissa marsukirjoissa kirjoitetaan hyvästä hoidosta ja virikkeiden tarpeesta.

marsukirjacopy.jpg

 

Olen lisännyt blogini sivupalkkiin Linkit-osion, johon olen koonnut marsuja omistavia tai marsuja halajavia ihmisiä mahdollisesti kiinnostavia linkkejä. Blogit-kohdasta löytyvät minun seuraamani blogit. Osa on marsublogeja ja osa esimerkiksi kaverieni elämään liittyviä. Saa klikkailla! Tepsutellen-blogin tilalla pitäisi olla oikeasti kaverini Stidit Ristissä -blogi, mutta jostain syystä Vuodatus ei vaihda näitä. Ei se tahdo ateistin blogiin liittyä. :D

 

Mitäpä muuta kuuluu meidän marsumaailmaan.. Fleece taitaa olla tullut jäädäkseen. On mukava parin päivän välein viettää pidempi aika marsujen kanssa, ne pääsevät juoksentelemaan lattialle ja kesyyntyvät. Huono ajatus eilen oli tosin, kun ajattelin tehdä mahdollisimman ison aitauksen, mutta samalla siivota ja juoksuttaa vain pikaisesti, kun kello oli paljon. Tulos oli se, etten jaksanut tilkitä juoksutustilaa häkin läheltä, koska ajattelin pikaiseen, että "ei ne mun jalkoihin uskalla tulla". Mutta kai ne nyt tulee, kun haluavat takaisin kotiin ja heinäkassi on heti toisella puolella reunoja! Tuloksena, että Miri pääsi sitten seikkailemaan ensimmäistä kertaa ympäri olkkaria ja mä möyrin perässä.. Loppusiivous menikin siihen, että kun mä käännyn katsomaan, niin kaksi marsua tuijottaa joka kerta hieman lähempänä. Jossain vaiheessa juostaan sitten kauemmas. Samalla hirmuinen höpötys, joten eivät tainneet pelätä - kunhan kiusasivat mua! Ihania ryökäleitä. <3