Tässäpä kuva viime juhlintojen marsuaiheisista lahjuksista! Tai ainakin eläinaiheisista, sillä minä ja pehmolelun tekijä emme ole aivan varmoja, mitä eläintä kyseinen pehmo esittää. Sen tiedämme kuitenkin, että se sopii loistavasti sohvalleni! Hänen mielestään siinä on kettua ja minusta myös hieman Totoroa. Oli ihana saada itsetehty lahja ja vielä kun tekijä ei ole aiemmin juurikaan ompelutöitä tehnyt, niin vielä suloisempi kunnia! Kuvassa lisäksi toiselta kaverilta ja tädiltäni saadut kortit. kuvien marsut ovat niin halittavan suloisia! Huolisin kyllä tuommoiset itselleni, ja näkyyhän noissa toisaalta vähän minun Lunaa ja Miriäkin! Kissojakin minulla olisi, jos en vain allerginen olisi. Jännä sattuma, että kummassakin kortissa on kissat marsun vierellä.

Jos joskus saan marsuhuoneen tai selkeän sopen, niin kortit päätyvät kyllä sinne esille! Marsujen ja häkin lisäksi en juurikaan marsutavaraa ole esillä pitänyt. Asunto täyttyisi varmasti pian marsukuvilla, jos sille linjalle lähtisi. Tässä asunnossa on kuitenkin toinenkin asukki! :D Alle kymmenen sentin kokoisen marsukalenterin olen kuitenkin laittanut tietokonepöydälleni. Sain sen muistaakseni joululahjaksi. Kahvikuppikin löytyy. Olen pitänyt uusimpia kortteja aina hetken aikaa pöydällä ja sitten saavat mennä korttikoriini piiloon odottamaan muistelutuokioita. Voi tosin olla, että marsukortit saavat erityisen säilytyspaikan, että löydän ne sitten nopeasti taas katsottavaksi..