Hei,
Olen ennenkin täällä pitänyt blogia, mutta nyt ollaan täällä taas hieman rajatummalla aiheella. Olen 21-vuotias nuori aikuinen Helsingistä. Alunperin olen lähtöisin Itä-Suomesta, mutta rakastumisen ja alkavien röntgenhoitajaopintojen vuoksi muutin 2009 tänne etelään. Vauvasta saakka minun ja äitini taloudessa on viipottanut jyrsijöitä. Lapsuudesta muistan neljät parit gerbiilejä, rottaveljekset sekä marsupojan, joka tuhinansa vuoksi sai nimekseen Tuhnu.

Äidilläni on myöhemmin ollut lemmikkinä vielä kääpiölupat ja minulla omana valloittava otuksena tyttöhamsteri Shaggy, joka selkeästi piti Extreme Duudsoneista. Kaksi vuotta Helsingissä asuneena ei minulla ollut ollenkaan jyrsijää nurkissani ja vieroitusoireet olivat kovat. Kyllähän minulla nyt joku kuuluu olla! Poikaystäväni vanhemmilla on ollut alati vanhuuttaan harveneva marsulauma ja joka kerta heillä käydessämme kipaisin joukon viimeistä viihdyttämässä.

Vuoden alussa, satunnaisella eläinkauppareissulla, rakastuin aivan varoittamatta kahteen marsupoikaseen, jotka temmelsivät verryttelyaitauksessaan. Silloin päätin, että marsut tulevat olemaan seuraavien vuosien hömpötykseni. Sain viimein poikaystävänkin vakuutettua ja muutama kuukautta myöhemmin, 27.4.2011 olohuoneeseemme muutti marsuserkukset Luna & Miri Corleone. Tytöistä pienempi on hirmuisen rohkea, molemmat ovat kuitenkin hyvää vauhtia asettumassa taloksi.


2u4lt11.jpg
Lapsuuden lemmikkini, Tuhnu.

jkvtr7.jpg
Poikaystävän vanhempien mummomarsu, Domino.

or46yr.jpg
Taikikset HongKong-tavaratalosta, vahakangas Jyskistä, kosteussuojattu vanerikoppa poikaystävän isän tekosia.

29e0pag.jpg
Shown tähdet.
Luna Corleone
s. 25.2.2011 tricolor, sekarotuinen rusettimarsu.

Miri Corleone
s. 13.2.2011 golden/white, sekarotuinen rusettimarsu.